Sommeren 2013 sysselsatte selskapet bortimot 20 personer. Fordelt over hele året anslår de dette til 7 årsverk. Veksten i selskapet har vært stor siden de startet i 2005. Dette skulle bare være en hobby som hadde som mål å skape litt aktivitet om vinteren. De omsatte i 2005 for kr 257 000. Selskapet fikk kontor i Næringshagen og ble inkubatorbedrift i 2008. Da ble det fart og troen på at dette kunne bli større ble forsterket. Troen ble ikke mindre da Origo ble medeier. Første året Daniel jobbet full tid (2008) ble omsetningen tredoblet. Av nesten ingenting har vi nå skapt en bedrift som gir lokale ringvirkninger. Alt vi handler inn av varer gjøres lokalt. Vi har ikke glemt næringshagens mantra: "Godt nettverk gir vekst", sier de til næringshagens nettsted. Vi har vært flinke til å bruke ørene, hatt lokal støtte og hjelp fra Rica, Kystverket, Havna, Innovasjon Norge og Sametinget. Det har vært viktige bidrag for oss, og vår suksess. Våre viktigste egenskaper har vært å fokusere på sikkerhet, bygging av relasjoner og nettverk, samt en ydmykhet i forhold til å forbedre produktene våre i tråd med tilbakemeldinger fra kundene. "Så er vi gode selgere" sier Runar. To ganger i året er det en rundtur hvor man personlig oppsøker gamle og nye kunder. Nå har de nye planer og ser muligheter for vekst innen de fleste områdene. Allerede er de igang med planleggingen av en opplevelse for 400 mennesker til neste år, og det er fortsatt mye å gjøre innenfor tilbudet vårt til cruisepassasjerene. Et segment hvor de omsetter for ca 2,5 millioner. Allerede har næringshagen og selskapet avtalt et møte hvor de ønsker å dele sine erfaringer med andre bedrifter. Vi har gjort mange feil , sier Daniel. Det er endel av læringsprosessene. Men nå står til og med bankene klare for å hjelpe oss dersom det skulle være behov. Slik var det ikke alltid i starten, sier de enstemming.